Під’єднати домашній Інтернет у Броварах без зусиль допоможе «ФРІНЕТ»
Жителі Київської області відтепер можуть організувати якісне підключення до Інтернету у квартирі без перебоїв. Компанія «ФРІНЕТ» використовує в роботі сучасне обладнання, яке забезпечує високу швидкість передання даних за будь-яких умов. Стати абонентом нашої мережі просто — варто лише залишити заявку на підключення послуги онлайн на сайті нашої компанії.
Домашній Інтернет у Броварах від «ФРІНЕТ»: особливості та переваги
Підключення домашнього Інтернету в місті Бровари організувати легко, адже для жителів багатоквартирних будинків підключення до мережі здійснюється за допомогою оптичних терміналів або роутерів. На сайті провайдера можна не лише замовити таку послугу, а й заздалегідь вибрати обладнання відповідної потужності, підібрати оптимальну ціну.
До інших переваг використання послуг провайдера належать такі:
- стабільне підключення до Інтернету та постійний моніторинг роботи обладнання фахівцями «ФРІНЕТ»;
- технічна підтримка онлайн 24/7 — можливо розв’язати будь-яку проблему в зручному чат-боті;
- можливість оплати послуг, не виходячи з дому;
- наявність у користувача особистого кабінету на сайті компанії, у якому можна самостійно змінити тариф;
- додаткові сервіси за доступною ціною (MEGOGO, O3TV тощо).
Наша карта підключень постійно поповнюється новими адресами, завдяки чому все більше багатоповерхових будинків різних районів одержують можливість користуватися якісним інтернет-з'єднанням. Перевірте наявність підключення у своєму районі, указавши на сайті вулицю та номер будинку. Крім того, компанія надає користувачам можливість участі в акціях і програмах лояльності.
Вартість домашнього Інтернету від «ФРІНЕТ» в Україні
Ціна послуги залежатиме від швидкості: доступне підключення за тарифним планом «Швидкість World» або «Швидкість UA», до 100 Мб/с. Також можливо замовити налаштування роутера, медіаплеєра, програмного забезпечення, зателефонувавши за номером телефону, указаним на сторінці сайту.
Перевірити залишок коштів на рахунку абонента можна за допомогою опції голосового меню IVR. Для цього необхідно зателефонувати до контакт-центру та вибрати розділ «Перевірка стану балансу».