Підсумки роботи за 2020р.

Національним оператором широкосмугового доступу до мережі Інтернет

ТОВ «ФРІНЕТ» оприлюднено підсумки діяльності у 2020 році

   Одним із найбільших операторів фіксованого широкосмугового доступу до мережі Інтернет в Україні – ТОВ «ФРІНЕТ» (ТМ «О3») оприлюднено підсумки  діяльності у 2020 році.

Абонентська база. Кількість абонентів Компанії у порівнянні з 2019 роком зросла на 5% та станом на 31.12.2020 року склала 155 тисяч абонентів.

Валові доходи. За 2020 рік обсяг валових доходів у порівнянні з 2019 роком виріс на 17% та склав понад 280,7 млн. грн. Показник EBITDA зріс на 22%  та за підсумками 2020 року перевищив 108,8 млн. грн. Рентабельність по EBITDA складає 48%. Середній дохід від абонента на кінець 2020 року становить 141,1 грн. без ПДВ.

Податки. Компанія у 2020 році сплатила до державного та місцевих бюджетів податків та зборів на загальну суму понад 72,3 млн. грн.

За результатом аудиторської перевірки фінансова звітність за 2019 рік  підтверджена відповідним висновком аудиторської компанії.

Інвестиції. У 2020 році  Компанія інвестувала в розвиток мережі капітальних вкладень  більш ніж 91,3 млн.грн., що дало змогу забезпечити якісними телекомунікаційними послугами близько 50 нових населених пунктів та підключити безкоштовно 35 об'єктів соціальної інфраструктури до мережі Інтернет. Компанія інвестує у розвиток власні кошти  без залучення кредитів та інших довгострокових зобов’язань.

     Станом на  кінець 2020 року побудовано більше 5 тис.км. власних волоконно-оптичних ліній зв'язку. На мережах встановлено понад 10,6 тис. комутаторів та покрито більше 707 тис. домогосподарств у 250 населених пунктах, з них більше ніж 161 тис. домогосподарств у приватному секторі.

     Для задоволення постійно зростаючих потреб абонентів було встановлено сучасні  комутатори на рівні ядра мережі  з 100 Гбіт портами, що дало змогу побудувати мережу між головними маршрутизаторами Компанії з пропускною здатністю 200 Гбіт/с.

      Щоб бути ближчими до своїх абонентів, Компанія розвиває різноманітні канали комунікації:

  • Групи та канали ФРІНЕТ в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, YouTube);
  • Можливість отримати консультацію з будь-яких питань у чат - ботах популярних месенджерів (Facebook-Mesenger, Viber, Telegram);
  • Онлайн – помічник на сайті;
  • Мобільний додаток «Мій ФРІНЕТ»;
  • Технічна підтримка 365/24/7.

      Завдяки наполегливій роботі з вдосконалення якості надання телекомунікаційних послуг та обслуговування абонентів зростає індекс підтримки споживачів (NPS). На кінець 2020 року індекс NPS Компанії склав 46%. 

      ФРІНЕТ входить у ТОП-5 України найбільших операторів ШСД. За час діяльності відкрито 18 філій і центрів обслуговування абонентів у дев’яти областях України.

      В планах Компанії – протягом 2021 року збільшення покриття мережі, модернізація  обладнання, оновлення тарифної лінійки, збільшення переліку надання послуг, що дозволить задовольнити різноманітні і стрімко зростаючі потреби споживачів та покращувати якість надання послуг.